ארגזים לאריזת דירה

לפני שאתם פונים אל החניון האחורי של הסופרמרקט השכונתי, כדאי שתדעו שארגז קרטון שנועד לאריזה של ירקות או של שקיות במבה או פסטה, הוא לא ארגז קרטון שיכול לשאת בעומסים הנדרשים בתהליך של מעבר דירה. את ההבדלים בין ארגז של אריזות פסטה ובין ארגז ייעודי להעברת דירה תוכלו לגלות אחרי שתרגישו את המבנה של ארגזים למכירה למטרה זו, או כשתגלו שהארגזים שאספתם בחינם ברחוב מתפרקים לכם בין הידיים כשאתם מעמיסים עליהם קצת משקל. כשהארגזים האלה אמורים לשאת בתוכם מערכת סטריאו יקרה, ספרים ואלבומי תמונות שמלווים אתכם לאורך שנים, מוצרי חשמל יקרים, כלי מטבח שבירים ואת כל ההיסטוריה של הבית שלכם, מוטב שיהיו אלה ארגזים ייעודיים בקטגוריה של ארגזים לאריזת דירה.

 

היכן קונים ארגזים לאריזת דירה?

את הארגזים הדרושים לכם להעברת הדירה תוכלו לקנות בשני מסלולים. המסלול הראשון הוא דרך חברת ההובלות, שמן הסתם מציעה לכם גם שירות של רכישת ארגזי קרטון. מסלול זה הוא לכאורה המסלול הקל ביותר, אך גם היקר ביותר. ארגזים שעולים שקלים ספורים יכולים להימכר לכם במסלול זה, במחירים גבוהים יותר במאות אחוזים לכל ארגז ובלי שתשימו לב, יצטבר הסכום ליותר מאלף שקלים רק על הארגזים הנדרשים לכם. המסלול השני והנכון יותר הוא המסלול של רכישת ארגזים לאריזת דירה מיצרני קרטון המציעים לכם את הארגזים במחיר הנמוך ביותר בשוק ובמגוון הגדול ביותר. יצרנים אלה יכולים להציע לכם כל ארגז בכל מידה ובכל מפרט מבני והם מציעים בדרך כלל גם חבילות מוכנות מראש, בהתאמה לגודל הדירה שאתם מעבירים.

 

איך מסופקים הארגזים?

כדי להימנע מלחץ וסטרס לקראת מעבר הדירה, כדאי להזמין ארגזים למכירה כמה שבועות לפני מועד ההובלה. תוכלו להזמין את הארגזים באינטרנט או בשיחת טלפון ולקבל אותם באיסוף עצמי או בהובלה עד בית הלקוח. בשני המקרים, העלות הכוללת שאתם צריכים לצפות לה לא אמורה לעלות על מאות בודדות של שקלים לכל הארגזים הדרושים לכם לטובת כל הפריטים בבית.

ארגזים חזקים, עבים ובגדלים שונים ומגוונים, תוכלו למצוא בדף המוצרים של סי.די בוקס, שמאפשרת לכם לקנות את כל הארגזים הדרושים לכם לפי יחידה או במסגרת חבילה שתוכננה מראש על ידי אנשי מקצוע שמכירים היטב את עולם הובלת הדירות. לקבלת פרטים נוספים ולביצוע הזמנה כבר עכשיו, התקשרו עוד היום לטלפון 076-5301560 ונשמח לתת לכם מענה לכל שאלותיכם בעניין זה.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן