אריזות בהתאמה אישית

ניתן בימינו לבצע ייצור אריזות בהתאמה אישית וקופסאות קרטון במידה וגודל בהתאם לבקשת הלקוח. אפשר למתג קופסאות באופן אישי תוך בחירה ממגוון גדול של סגנונות קופסא – לרבות עיצובים מיוחדים והגדרה של רמת חוזק הקרטון (למשל – חד-, דו- או תלת-גלי), התאמה למשלוח ועוד (משלוחים בארץ? לחו"ל?).

אם מדובר בהזמנה הראשונה שלכם, כדאי שתבצעו מחקר מקדים ומעמיק ולענות על כל השאלות החשובות ביותר. בינתיים, כדאי שתלמדו מעט על סוגים אריזות קרטון אפשריים:

סוגי אריזות מקרטון

קופסת קרטון – חומר אריזה מודרני המאפשר נוחות, הובלה אמינה ובטוחה ואחסון מוצר מסוים. סוגים ספציפיים של אריזות קרטון משמשים עבור אחסון מזון, הלבשה, הנעלה, כלי מטבח, מזכרות ואלפי מוצרים אחרים. מפעל אריזות קרטון מסוגל לייצר עבורכם אריזות בהתאמה אישית לכל מיני מטרות.

אריזות בהתאמה אישית: מה קיים בשוק?

העניקו תשומת לב מיוחדת לחומרי הגלם המרכיבים את הקופסא: מוצרים שונים עשויים לדרוש סוגים שונים של מארזים: מוצרי מזון, בשמים, תרופות וצעצועים – כל אחד מהם דורש מארז בעל תכונות ספציפיות וחלק מסוגי המארזים צריכים לקבל אישור מהרשויות.

קופסאות קרטון למזון

זהו סוג קרטון המשתמש לאריזת מזון יבש, פיצה, מוצרי דגנים, אוכל מהיר – וכל סוג אחר של מזון. קרטון המיועד למזון הוא בעל כמה דרישות: בטיחות וידידותיות לסביבה. קרטון מסוג זה לא יכול חומרים רעילים או מזיקים או ריחות; עליו להיות בעל הגנה גבוהה בפני לחות. אריזת מזון איכותית תאפשר שימור מרבי של טעם המוצר הארוז.

חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון מספק בתחום ומוצרי האריזה. חברה וותיקה תספק מגוון שירותים ומוצרים ותבצע בדיקה קפדניות של מוצרי האריזה שלה טרם

אריזת המוצר שלכם. המוצרים עשויים לכלול:

בחרו בחברה שאנשיה קשובים ללקוח ומבצעים ליווי צמוד לאורך התהליך כולו ובכל שלב בייצור האריזות: החל מתכנון האריזה, דרך העיצוב וכלה בשימושיות וחוויית משתמש איכותית.

חברה איכותית תדאג שהאריזות לא רק יהיו יפות, אלא גם יספקו חוויית מוצר אולטימטיבית.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן