אריזות קרטון למשלוח

אריזת מוצר היא אמנם פריט פונקציונלי שמאפשר לנו לנייד את המוצר ולשלוח אותו ממקום למקום, אך לא פחות מכך, מדובר בכלי שיווקי ממעלה ראשונה. ישנם מוצרים בהם משמשת האריזה כרכיב פונקציונלי בלבד, ולאף אחד לא ממש אכפת איך היא נראית או מרגישה, בעוד שעבור מוצרים אחרים, יכולה האריזה שלהם להכריע את גורלם יותר מאשר המוצרים עצמם. אריזות למשלוחים הן אריזות שהן בעיקרן פונקציונליות, אבל אם אתם חושבים שאין לאריזות כאלה ערך שיווקי ותדמיתי, אתם לגמרי טועים ועל כך נדבר בשורות הבאות.

 

אריזות קרטון למשלוחים – איך עושים את זה נכון?

קרטון הוא חומר הגלם השכיח ביותר לייצור אריזות למשלוחים כבר שנים ארוכות, אך בעיקר בעשור האחרון, עם התפתחות המסחר האלקטרוני באינטרנט, הפך השוק של אריזות קרטון למשלוחים לשוק ענק עם מגוון פתרונות שלא היה ניתן לדמיין בעבר. העניין הוא כזה: כאשר הלקוח מקבל אל ביתו את המוצר בתוך אריזה הוא בוחן כמה וכמה דברים בלי שהוא בכלל מודע לכך: עובי האריזה, הגרפיקה המופיעה עליה, ההתאמה הפיזית והצורנית שלה למוצר – כל אלה משפיעים על תפיסת הלקוח את המותג ממנו התקבל המשלוח. הכלל הוא שאריזה למשלוח צריכה להיות ולהיראות כמו אריזה למשלוח – היא לא אמור לצעוק מסרים פרסומיים צבעוניים שגם מסגירים את תוכנה, היא כן אמורה להיות עבה ורובסטית על מנת לספק למוצר את ההגנה הנדרשת לו בתהליך המשלוח והיא כן חייבת להתאים בדיוק למוצר ולא להיראות כאלתור זול.

 

כל אריזה היא כלי שיווקי

אריזה היא כלי שיווקי וזה נכון לגבי כל סוגי האריזות ובכלל זה גם אריזות קרטון למשלוח. יחד עם זאת, בכל אריזה יש ליישם מינונים שונים של שיווק ופונקציונליות. אז אפשר להוסיף את הלוגו לאריזת המשלוח, אבל בראש ובראשונה הלקוח רוצה לראות שהמותג ממנו התקבל המשלוח עשה את כל מה שצריך לעשות בכדי להבטיח את הגעת המוצר בצורה שלמה וללא פגע – עובי, רובסטיות, התאמה צורנית, הוראות פתיחה ברורות ומינימליות, ניטרליות ודיסקרטיות עיצובית, אלו הם הקווים המנחים בבחירת אריזות למשלוחים.

חברת סי.די בוקס מציעה מגוון רחב של פתרונות אריזה שתוכננו, עוצבו ויוצרו למטרת משלוח באופן ספציפי. אצלנו תוכלו לבחור את אחד מדגמי המדף הרבים והמגוונים שלנו או שתוכלו להזמין אריזות קרטון למשלוחים בהתאמה אישית למוצרים ולצרכים שלכם. אריזות למשלוחים מבית סי די בוקס תוכלו למצוא כאן, וכן תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 076-5301560 עם כל שאלה שמעסיקה אתכם בנושא.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן