סוגים שונים של אריזות קרטון ממותגות לשימושים שונים, כולל אריזות קרטון ממותגות ואחרות.

תיבת קרטון בצורתה הנפוצה ביותר מוכרת בצורתה הקלאסית – כאשר הקרטון נסגר באמצעות כנפיים המתקפלות למרכז ונאטמות באמצעות דבק או סרט דביק. ניתן להשתמש בתיבת קרטון עם כנפיים חופפות הנסגרות האחת על השנייה – מה שמאפשר שכבת קרטון כפולה וכך אריזה של פריטים כבדים יותר – בשל הקשיחות המוגברת.

יש גם סוג של ארגז קרטון הנסגר עם "נעילה" ומדובר באחד הסוגים הפופולאריים המשמשים למשלוח בארץ ולחו"ל. מתאים לאחסון פריטים רגישים ובעל עמידות טובה.

יש צורת ארגז המורכבת משני חלקים – מכסה ותחתית, כאשר המכסה מכסה את החלק התחתון. זהו ארגז המשמש רבות בתעשייה ובעיקר בתעשיית המזון, היכן שנדרש לאחסן פריטים כבדים – וללא דבק.

סוג מעניין נוסף הוא ארגז קרטון ללא מכסה – זהו ארגז פתוח הנאטם בחלקו התחתון בלבד. זהו קרטון זול יותר ומיועד לנשיאה או לאחסון פריטים קלים, וללא אפשרות לערום ארגזים אחד על השני. הארגז זול ועשוי לרוב מקרטון דו-גלי ואינו כולל חומר מחזק.

סוגי החומרים מהם עשויה הקופסה משפיע כמובן על חוזק האריזה אולם עשויים שלא להתאים למטרה. יש להבין היטב את מטרת האריזה ולהתאים לה את סוג האריזה. לעתים עדיף יהיה לבחור בכמה שכבות קרטון במקום להשקיע משאבים בהזמנת חומר מחוזק.

אריזות קרטון ממותגות – סוגי מבנה

קרטון גלי – קרטון המיוצר מלוח קרטון עליו שעליו מודבק לוח קרטון נוסף בצורת גל סינוס. השילוב מאפשר יצירת עמידות וגמישות והגנה בסיסית. הקרטון מעניק הגנה בסיסית, אך אינו משמש לייצוא קופסאות, ארגזים או אריזות מסוג זה.

קרטון חד גלי – מהסוגים הנפוצים יותר לייצור ארגזים. קרטון גלי המודבק בין שני לוחות של קרטון – להגברת חוזק החומר. סוג זה של קטון יספק את דרישת העמידות עבור רוב סוגי הלקוחות – ובמחיר סביר.

קרטון דו גלי – נדרש על-פי רוב במקרים הדורשים עמידות בפני ריסוק, תוספת ריפוד או אם קופסות צריכות להיערם האחת על השנייה. במקרה זה מדובר על שתי שכבות של קרטון גלי המודבקות בין שלושה לוחות קרטון – מה שמגדיל משמעותית את עובי הקרטון. קרטון דו-גלי אפשר להזמין גם כן ברמות חוזק שונות, לטובת מיגון אופטימאלי של הפריטים המאוכסנים בקופסה.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן