מעטפות ניילון למשלוח שזה ניילון בועות, או בשמו העממי, פצפץ, הוא אחד מאביזרי האריזה השכיחים והשימושיים ביותר וכאשר הוא מגיע בתצורה של מעטפות ניילון בועות הוא יודע להציע ערכים חשובים נוספים שאינם קיימים בגלילי הפצפצים הגדולים. מעטפות ניילון מיועדות בדרך כלל לספק הגנה מפני חדירת רטיבות ולחות למוצר הנארז בתוכן. מעטפות ניילון בועות מספקות, בנוסף להגנה זו, גם הגנה מפני זעזועים ולחצים פיזיים המופעלים על המוצר, ושיכולים להיות שכיחים מאוד בתהליכי משלוח והובלה. אם יצא לכם לאחרונה להזמין דבר מה מאתרי אינטרנט בינלאומיים, בוודאי שמתם לב שכמעט כל מוצר נעטף היום באמצעות מעטפות ניילון למשלוח, לעיתים בתצורת בועות ולעיתים בתצורת ניילון רגילה המגינה על מעטפת הנייר של המשלוח.

 

לאילו שימושים מתאימה מעטפת ניילון בועות?

מעטפת ניילון מתאימה לעיטוף של מוצרים קטנים יחסית, שהמשלוח שלהם מתבצע בדרך כלל בתוך מעטפה ולא בתוך ארגז או קופסא, או למוצרים שדווקא כן נשלחים בתוך קופסא, אבל חייבים להישמר אטומים מהסביבה (למשל גאדג'טים חשמליים). הבחירה בין ניילון פצפץ ובין ניילון רגיל, תלויה בעיקר ברגישות של המוצר ללחץ פיזי. אם המוצר הנשלח עלול להיפגע כתוצאה מהטלטלות, המכות והעומס שצפוי להיות מופעל עליו בתהליך המשלוח, מומלץ לעשות שימוש בגרסת הפצפץ. בכל מקרה אחר, אפשר בהחלט להסתפק בניילון רגיל.

 

היכן קונים מעטפות ניילון?

אם אתם מחפשים מעטפות ניילון למשלוח לצרכים אישיים, תוכלו למצוא מעטפות כאלה בחנויות ציוד משרדי בקניון. יחד עם זאת, אם אתם זקוקים לכמות גדולה של מעטפות כחלק מההתנהלות המסחרית שלכם, מומלץ לפנות למקור ובמקרה זה, המקור הוא חברות המייצרות מוצרי ניילון או חברות המציעות פתרונות אריזה מסחריים. פערי המחיר יכולים להיות משמעותיים עבור יחידת מעטפה אחת, ולבטח כאשר מדובר בכמויות גדולות. ביישומים מסחריים, מומלץ לקנות תחילה כמות קטנה, לנסות מספר דגמים ורק לאחר שהתגבשתם סביב הדגם המתאים לכם ביותר, תוכלו להזמין כמות מסחרית גדולה שתשרת אתכם באופן שוטף. שימו לב שמעטפות פצפץ יכולות להוות תחליף לאריזות קרטון למשלוח ולחסוך לכם לא מעט כסף על עלות המשלוח.

חברת סי.די בוקס מציעה מגוון רחב של פתרונות אריזה, ובכלל זה גם מעטפות ניילון למשלוח, הן בפורמט של ניילון רגיל והן מעטפות ניילון בועות. לפרטים נוספים, למידע שיסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם ולביצוע הזמנות בסיוע מקצועי שלנו, תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 076-5301560.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן