קופסאות אחסון קרטון עוזרות להימנע מריחות רעים בבית. אתם אולי לא יודעים את זה, אבל אחת הסיבות להיווצרות ריחות רעים בבית היא חפצים המפוזרים מתחת למיטות, לצידי הארונות, מעל הארונות ואפילו במחסן. פריטים אלה סופגים לחות, אדי שמן בישול, ערפיח, אבק ולעיתים גם רטיבות של ממש, והופכים לפצצות ריח מתקתקות שמפיצות ריח רע בכל רחבי הבית. התוצאה היא אותו ריח רע שמכה בכם בכל פעם שאתם חוזרים הביתה מיום עבודה. אמת פשוטה זו מובילה אותנו לנושא של הצורך באחסון יעיל של חפצים בבית, הן בכדי להימנע מריחות רעים, הן בכדי לשמור על החפצים עצמם והן בכדי להשיג ניצול מקסימלי של המרחב שעומד לרשותכם, ובהיבט זה פתרון האחסון הטוב ביותר שעומד לרשותכם הוא קופסאות קרטון לאחסון.

 

כללים לשימוש בקרטון לאחסון

אם בחרתם להסדיר את כל נושא האחסון של חפצים מפוזרים בבית באמצעות קופסאות קרטון לאחסון, חשוב שתכירו מספר כללים. הכלל הראשון הוא אחידות גודל הארגזים – בכדי להשיג ניצול מיטבי של חלל האחסון בבית, חשוב שתהיו מסוגלים להעמיס את הארגזים זה על גבי זה בצורה מסודרת, ולשם כך חשוב שכל הארגזים יהיו במידות זהות, ולכל היותר שתי מידות שונות. הכלל השני הוא בחירת קרטון עבה ורובסטי – הארגז אמור לבודד את הפריטים מן הסביבה ולהגן עליהם מפגיעות חיצוניות. ארגזים רובסטיים מציעים לכם עמידות גבוהה במשקלים כבדים וכן הגנה מפני לחות, אבק ומפגעים סביבתיים אחרים. כלל שלישי וחשוב הוא שיטת הסגירה של הארגז, כשהכלל פה הוא להזמין ארגזים בעלי פתיחה קלה, שתאפשר לכם גישה מהירה וקלה לכל ארגז. שיטה זו מבוססת בדרך כלל על מכסה לארגז ולא על כנפי סגירה כפי שנהוג בארגזי מעבר דירה. לבסוף עליכם לוודא שאתם מציבים את הארגזים על משטח מוגבה שימנע חדירה של מים ופגיעה בארגזים ובתכולתם.

 

למה דווקא קרטון?

בענף הכולל של קופסאות אחסון קרטון הוא חומר הגלם שמציע את האיזון הטוב ביותר בין עלות ובין איכות, מאפשר הגנה מצוינת על תכולת הארגז וגם מאפשר גמישות רבה של עיצוב ואסתטיקה. על פי הצורך ואם יש לכך חשיבות עבורכם, תוכלו להזמין קופסאות קרטון לאחסון בגוון אסתטי יותר מגוון הארגזים החום ואפילו לבחור בדוגמא גרפית שתודפס על הארגזים.

בדף זה תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי קופסאות קרטון לאחסון מבית סי.די בוקס. להזמנות ולקבלת מידע נוסף על שילוב הדפסה גרפית ובחירת דגמים בהתאמה אישית, צרו קשר בטלפון 076-5301560.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן