קופסאות אריזה מקרטון

בהזמנת קופסאות אריזה מקרטון, ישנם מספר פרמטרים שאותם עליכם לגבש, בין בעצמכם ובין בסיוע איש המקצוע שממנו אתם מבצעים את ההזמנה. פרמטרים אלה מתייחסים לממדי האריזה (אורך, רוחב ועומק), שיטת הסגירה של האריזה, עובי הקרטון, העיצוב הגרפי של האריזה וכמובן, הכמות הנדרשת של קופסאות קרטון לאריזה. פרמטרים אלה צריכים להתכתב בצורה ישירה עם המוצר, הן בהיבט הפיזי שלו והן בהיבט השיווקי שלו ועל כך נדבר בשורות הבאות.

 

בחירת קופסאות אריזה במישור הפיזי

במישור הפיזי חייבים ארגזי קרטון לאריזה, לספק למוצר אותו הם אמורים להכיל את ההגנה הנדרשת לו. משקל המוצר הוא פרמטר קריטי שעליכם להכיר במדויק לצורך הזמנת קופסאות אריזה. כך למשל, אם אתם מחפשים אריזה ל-24 פחיות, עליכם לדעת בדיוק מהו המשקל הכולל של הפחיות ומהו העומס המופעל על תחתית הקרטון בנקודת האמצע שלה. עליכם גם לדעת בדיוק מהן המידות המדויקות של צבר 24 פחיות על מנת להבטיח שהן תעמודנה בתוך האריזה בצורה יציבה מבלי להיטלטל מצד לצד ולשפשף זו את זו. דברים אלה נכונים כמובן לגבי כל סוג של מוצר, לבטח כזה שמשקלו צפוי להשפיע על האריזה. ככלל, ישנם כללים ברורים לתכנון קופסאות אריזה מקרטון במישור הפיזי ואת הכללים הללו תוכלו למצוא אצל איש המקצוע ממנו אתם מבצעים את ההזמנה.

 

בחירת קופסאות קרטון לאריזה במישור השיווקי

במישור השיווקי עליכם להבטיח שהאריזה משקפת את הערכים השיווקיים של המוצר אותו היא מכילה. במילים אחרות, האריזה אמורה לייצג היטב את המוצר שארוז בתוכה ואף להוסיף לו ערך שיווקי ותדמיתי שאינו נובע מתוך עצמו. לפעמים זה אומר גרפיקה צבעונית ומורכבת ולפעמים, כמו למשל במקרה של קופסאות אריזה למשלוחים של פיצה, זה אומר גרפיקה מינימלית שמיועדת גם להעביר אינפורמציה ולא רק ליצור תדמית. בבחירת קרטון אריזה מחיר הוא כמובן פרמטר שיכול ואמור להשפיע על ההחלטה שלכם, אך לחלוטין לא אמור לפגוע בערך שמספקת האריזה למוצר הארוז בתוכה.

חברת סי.די בוקס מעצבת, מתכננת ומייצרת קופסאות אריזה מקרטון בכל מידה, עובי, תצורה ועיצוב, בהתאם לדרישות הלקוח או על בסיס דגמי מדף גנריים מהם יכול הלקוח לבחור. בדף זה תוכלו להתרשם משלל אריזות הקרטון שלנו וכן תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 076-5301560 על מנת לקבל את כל המידע הדרוש לכם לתכנון אריזות הקרטון שלכם בצורה מקצועית ונכונה.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן