קופסאות קרטון למכירה

ארגזי קרטון הם מוצרים בסיסיים (קומודיטיז) המיוצרים בדרך כלל על פי מפרטים סטנדרטיים בהתאם למטרת השימוש בהם. מהסיבה הזאת, ישנם לא מעט גורמים עסקיים המציעים קופסאות קרטון למכירה כמוצר משלים, על אף שזהו לא תחום העיסוק המרכזי שלהן. כך למשל, אם אתם מתכוננים למעבר דירה, אתם צפויים לגלות שחברת ההובלות אותה תשכרו לטובת העניין, תשמח להציע לכם גם שירות משלים של מכירת קרטונים לאריזה. לעניין זה כדאי לדעת שחברת ההובלות תוכל כנראה להציע לכם את הארגזים הדרושים לכם באיכות הדרושה לכם, אך במחיר גבוה הרבה יותר מזה שתוכלו לקנות אותם אצל יצרן קרטונים ובדרך כלל גם במגוון יותר מצומצם.

 

מתי נכון לקנות קרטונים ומתי נכון לאסוף אותם במכולת השכונתית?

ככלל, קופסאות קרטון למכירה אותן אתם יכולים לקנות ישירות מיצרן הקרטונים, יודעות לספק לכם כמה וכמה תועלות ובראשן: אסתטיקה, חוזק מבני, עמידות במשקלים גבוהים וסדר וארגון בהעמסה. קרטונים שאתם אוספים במכולת השכונתית הם לבטח לא אסתטיים ואם מדובר בקרטונים הדרושים לכם למטרות אחסון, אז כן יש חשיבות גם לאסתטיקה. קרטונים חינמיים אלה יהיו בדרך כלל גם במידות וגדלים שונים כך שלא יהיה זה קל עבורכם להעמיס אותם זה על גבי זה בצורה מסודרת, אבל מעל הכל, מדובר בקרטונים מאוד לא יציבים, קרטונים שכבר התפתחו בהם קפלים במרכזי הכובד שלהם, מה שמחליש מאוד את כושר הנשיאה שלהם. מתי נכון לכם לפנות לגורם מקצועי המתמחה בתחום של מכירת קרטונים לאריזה ומתי נכון לכם לאסוף אותם בחינם במכולת זאת שאלה סובייקטיבית, אבל כעת לפחות תדעו לענות עליה בצורה מושכלת יותר.

 

כמה עולים קרטונים לאריזה?

עלות קרטונים לאריזה יכולה להשתנות מאוד בהתאם למטרות הקרטון. קרטונים סטנדרטיים הנרכשים ישירות מהמדף, יכולים לעלות שקלים ספורים לכל ארגז בעוד קרטונים למטרות מסחריות, עם תצורה וגרפיקה בהתאמה אישית, יכולים להיות כרוכים בתוספת של מספר שקלים נוספים. אם אתם מחפשים קופסאות קרטון למכירה למטרת העברת דירה, תוכלו למצוא יצרני קרטון המציעים לכם חבילות של קרטונים בהתאם לגודל הדירה (מספר חדרים), בעלות כוללת של מאות שקלים לכל הארגזים הדרושים לכם.

חברת סי.די בוקס מתמחה בתכנון, עיצוב וייצור קרטונים על פי מפרטים סטנדרטיים ועל פי מפרטים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. לפרטים נוספים וביצוע הזמנות, צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 076-5301560 עם כל שאלה שמטרידה אתכם בעניין.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן