קניית ארגזים לאריזה

זה לא סוד שישראלים רבים מוצאים את הארגזים שהם זקוקים להם לצורך העברת דירה, בפח האשפה של המכולת השכונתית, בסופרמרקט או בחניון האחורי של הקניון. מה שכן נותר עדיין בסוד הן התוצאות של התופעה הזאת – אובדן פריטים, פריטים שבורים או שרוטים והרבה ברדק שמסבך את תהליך העברת הדירה. לצד התופעה החינמית הזאת ישנה תופעה נגדית שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות, התופעה של קניית ארגזים לאריזה. בשורות הבאות נסביר מדוע התופעה הזאת היא כל כך נכונה ומדוע ארגזים לאריזה צריכים להיות חדשים לחלוטין ומותאמים למשימה שלה הם נועדו.

 

ארגזי קרטון הם אינם מוצרים ברי קיימא

זה נכון שארגזי קרטון הם לא מוצרים חד פעמיים, אבל זה נכון שהם גם לא מוצרים ברי קיימא. בארגז קרטון ניתן להשתמש מספר פעמים עד שהוא מאבד את התכונות החשובות שלו. אובדן היעילות של ארגז קרטון מתחיל כאשר מתחילים להיווצר בו קפלים במשטחים החלקים שלו. קפלים אלה מחלישים מאוד את החוזק המבני שלו ומשפיעים על כל המבנה של הארגז עד כדי עיוות של הארגז כולו. אם הארגז משמש לאריזת מגבות ומצעים זה לא כל כך נורא, אבל אם הוא צפוי להכיל בתוכו ספרים, כלי מטבח, מוצרי חשמל, אלבומי תמונות ועוד מגוון רחב של פריטים בעלי משקל, הארגז הופך למקור של סכנה לתכולתו.

 

היתרונות של קניית ארגזים לאריזה

כשאתם קונים את הארגזים הדרושים לכם, אתם נהנים מארגזים המספקים את מרב החוזק המבני שהם יודעים לספק ויכולים להכיל משקלים הרבה יותר כבדים מאשר ארגזים משומשים. ארגזים לאריזה הם ארגזים שמבוססים על תכונות מוגדרות של עובי הקרטון, גודל הקרטון ושיטת הסגירה שלו ואם אתם מקפידים לקנות ארגזים במידה אחת אחידה או לכל היותר שתי מידות, אתם גם מבטיחים לעצמכם תהליך מסודר ומאורגן של מעבר דירה, תוך ניצול מיטבי של חלל המשאית. כשמוסיפים לכל זה את העובדה שהעלות של סט ארגזים לאריזה להעברת דירה שלמה מסתכמת בכמה מאות בודדות של שקלים, אין שום ספק שזאת הבחירה הנכונה ביותר לכל מי שעומד בפני משימה של העברת דירה.

חברת סי.די בוקס מייצרת מגוון רחב של ארגזים לאריזה בשלל מידות, עובי דופן, שיטות סגירה ופרופורציות. בדף המוצרים שלנו תוכלו למצוא חבילות מוכנות מראש, אותן תכננו עבורכם לפי גודל הדירה. לפרטים נוספים ומידע נוסף אודות הארגזים ומוצרי הקרטון שלנו, צרו קשר עוד היום בטלפון 076-5301560.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן