קניית ארגזים למעבר דירה

מהם הנתונים שעליכם לדעת לפני שאתם מבצעים קניית קרטונים למעבר דירה? האם עליכם לדעת מהו רוחב המשאית או רכב ההובלות שבו ייעשה שימוש להעברת הדירה שלכם? האם אתם צריכים לדעת את משקל הפריטים שאתם מתכוונים לארוז באותם ארגזים? האם אתם אמורים לדעת כמה ארגזים נדרשים בהתאם לגודל הדירה או היקף תכולת הדירה שלכם? בשורות הבאות ננסה לעשות סדר בדברים ולסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות לפני קניית ארגזים למעבר דירה.

 

מה גודל רכב ההובלה ומהו משקל הפריטים?

אם אתם חוששים שעליכם לדעת את נתוני רכב ההובלה או להעריך את המשקל הכולל של הפריטים שאתם רוצים להוביל, אתם יכולים להסיר את החשש הזה מליבכם. רכבי הובלה מגיעים בדרך כלל במידות רוחב סטנדרטיות וארגזים המיוצרים במיוחד להובלת דירות מיוצרים בהתאם למידות סטנדרטיות אלה על מנת להשיג את הניצול המרבי של חלל רכב ההובלה. גם מבחינת משקל הפריטים שעבורם נועדו הארגזים, חשוב שתדעו שארגזים אלה מיוצרים על פי מפרט סטנדרטי של עובי דופן, המיועד להבטיח עמידות ויכולת נשיאה של כל משקל טיפוסי בתהליך העברת דירה, לרבות ארגז מלא ספרים, מוצרי חשמל כבדים ולבטח בגדים, מצעים וכן הלאה. המשמעות של כל זה היא, שכאשר אתם ניגשים למשימה של קניית ארגזים למעבר דירה, אתם לא צריכים לחשוב על רכב ההובלה או על משקל הפריטים וכל ארגז שתקנו, כל עוד הוא מוגדר כארגז להובלת דירה, יתאים לכם בצורה מלאה.

 

ומה לגבי כמות הארגזים הנדרשת?

פה זה כבר סיפור אחר. פה אתם כבר כן צריכים לבצע הערכה של כמות הארגזים הדרושים לכם. חברות הובלה שמוכרות ארגזים ללקוחותיהן דווקא מנצלות את חוסר הידיעה סביב עניין זה על מנת "לדחוף" ללקוח כמה שיותר ארגזים במחירים מופקעים. לעומת זאת, אם תבחרו לקנות את הארגזים אצל יצרן ארגזים מקצועי, תוכלו לקבל הערכה מקצועית של מספר הארגזים הדרושים לכם בהתאם לגודל הדירה ומספר החדרים בה. למעשה, יצרנים מובילים מציעים חבילות מוכנות מראש על פי מספר חדרים, כך שגם העניין הזה לא צריך להטריד אתכם.

חברת סי.די בוקס בנתה עבורכם שורה של חבילות עבור ארגזים להובלת דירה, חבילות שתוכננו על ידי אנשי מקצוע ומותאמות לכל לקוח לפי גודל הדירה. מיותר לציין שכל הארגזים עומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים בתחום הובלת הדירות. בדף זה תוכלו למצוא פרטים נוספים, וכן תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 076-5301560 עם כל שאלה שמעסיקה אתכם בעניין.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן