ייצור קרטונים בהתאמה אישית

ייתכן שתמיד חלמתם, העזתם, דחפתם ובסופו של דבר הצלחתם ליצור את המוצר שתמיד רציתם ליצור ושאתם בטוחים שתצליחו למכור מאות אלפים ממנו, אולם מה חסר כעת? אריזה! המשיכו לקרוא כדי ללמוד מספר נקודות שחשוב לדעות אודות תהליך הזמנת קרטונים בהזמנה אישית. אנו בטוחים שמאמר זה יעניק לכם תשובות לשאלות רבות שבוודאי יש לכם בנושא.

קרטונים בהתאמה אישית: החומר

באיזה חומר ראוי לבחור לייצר קרטונים בהתאמה אישית כך שישרתו את המוצר שלכם בצורה המוצלחת ביותר? ישנם פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון, כגון: הגנה על המוצר, נראות המוצר דרך האריזה ובתוכה וכו'.

קרטונים בהתאמה אישית: העיצוב

עיצוב קרטונים בהתאמה אישית זהו תהליך מורכב למדי; אין מדובר רק בהדבקת הגרפיקה על נייר העטיפה; זוהי אמנות של גישור בין מיתוג העסק או החברה למיתוג והצרכים של המוצר. יש לבחון לעומק היבטים אלו.

קרטונים בהתאמה אישית: שימוש

יש להבין תחילה מהי מטרת האריזה: האם היא תשמש כמארז המגן על המוצר? אולי זו תהיה מסגרת אסתטית המדגישה איכויות של המוצר? אולי זהו חלון הצצה אל המוצר? עליכם לקבוע את מטרות האריזה ולהבינן היטב כי יש לאלו השפעה קריטית על תהליך התכנון.

היכן ייוצר?

קחו בחשבון את המיקום בו יוצבו האריזות – האם בחנות בוטיק או בסופרמרקט? האם היא תישלח בדואר?

שאלת התקציב

אולי השאלה החשובה ביותר: כמה כסף אתם מקציבים לתכנון, עיצוב וייצור המארז? מדובר בסעיף מורכב וחשוב. מובן שעליכם לדעת גם את כמות האריזות בהתאמה אישית שאתם מעוניינים ליצור.

אם תדברו עם אנשי עסקים שיש להם ניסיון בתחום, הם יוכלו לומר לכם שלא כדאי להתחיל בייצור מאסיבי לפני שאתם מריצים פיילוט – למשל 100 יחידות בתור התחלה – אם אתם עסק קטן. מובן שייצור של מספר קטן של מוצרים + אריזות יהיה יקר יותר עבר כל יחידת מוצר, אולם בסופו של דבר התהליך יכול לחסוך לכם עוגמת נפש רבה בהמשך. עדיף לעשות זאת כך מאשר להיכנס להליך ייצור של 1000 אריזות ולגלות מאוחר מדי שהאריזה אינה מתאימה או שהמוצר אינו נמכר כמצופה.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן