קרטונים להובלות

אולי לא ידעתם את זה, אבל משאיות המשמשות להובלת דירות מגיעות בדרך כלל ברוחב סטנדרטי אחיד. היכולת להתאים את התכולה לרוחב המשאית יכולה לעשות את ההבדל בין הובלה שנמשכת יום שלם מהבוקר עד הערב ובין הובלה שניתן לסיים בתוך שעות ספורות. יכולת זו יכולה לעיתים להכריע גם את הצורך בביצוע מחזורי הובלה נוספים (נאגלות) או לסיים את ההובלה במחזור הובלה אחד ויחיד. בדיוק מהסיבה הזאת, קרטונים להובלות הם קרטונים המיוצרים על פי מפרטים סטנדרטיים המותאמים למשאיות הובלה ולרכבי הובלה אחרים. בנוסף לכך, קרטונים אלה, מאחר ואתם קונים אותם חדשים ובדרך כלל במידה אחת או שתיים יחידות, הם קלים יותר להעמסה זה על גבי זה עד מלוא גובה המשאית, מה שמבטיח ניצול מרבי של חלל המשאית.

 

מהם הפרמטרים שעל פיהם מיוצרים קרטונים להובלה?

קרטונים להובלת דירה מיוצרים בכפוף למספר פרמטרים הנוגעים למידת הרוחב של הארגז, מידת האורך שלו, מידת העומק שלו ועובי הדופן שלו. ככלל, המטרה היא שכל ארגז יוכל לשמש לאחסון של כל סוגי הפריטים בביתכם ולא תצטרכו להתאים את הארגז לפי התכולה. כך למשל, באותו ארגז שבו אתם יכולים לאחסן את המצעים והמגבות בבית, תוכלו לאחסן גם את כלי המטבח השבירים ואת מערכת הסטריאו היקרה. יכולת זו נובע מהסטנדרטיזציה של מידות הקרטון וכן מעובי דופן שיודע לספק חוזק מבני ועמידות מפני מכות חיצוניות תחת כל עומס משקל אופייני בפרויקט העברת דירה.

 

היכן ניתן לקנות קרטונים להובלת דירה?

את הקרטונים הדרושים לכם תוכלו להזמין ישירות מחברת ההובלות, אם כי במקרה זה עליכם לצפות לעלויות גבוהות משמעותית ביחס לעלויות השוק. לחילופין, תוכלו להזמין את הקרטונים מיצרני קרטונים ייעודיים, שיודעים להציע לכם את המגוון הרחב ביותר ויודעים גם לבנות לכם חבילה סטנדרטית המותאמת לגודל הדירה לפי מספר החדרים. במקרה הזה, גם תוכלו ליהנות ממחירים נמוכים מאוד של שקלים בודדים לקרטון או מאות בודדות של שקלים לחבילה שלמה של קרטונים להובלת הדירה כולה.

חברת סי.די בוקס מתמחה בתכנון, עיצוב וייצור קרטונים למגוון רחב של מטרות הובלה, אחסון ומסחר ובכלל זה מציעה שלל דגמים של קרטונים להובלות על פי מפרטים סטנדרטיים ובמידות חריגות על פי דרישות הלקוח. את שלל הדגמים שלנו תוכלו לבחון בעמוד זה, וכן תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 076-5301560 עם כל שאלה שמעסיקה אתכם בעניין.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן