ארגזי קרטון למעבר דירה

יש דירות שאפשר להעביר עם הארגזים שאוספים בחניה של הסופר מרקט ויש דירות שאם לא אורזים אותן נכון ומסודר, זה יכול להיגמר רע מאוד. אם אתם מחפשים ארגזי קרטון למעבר דירה, כנראה שהמקרה שלכם מתאים יותר לאפשרות השנייה ובמקרה כזה חשוב שגם תדעו מהם סוגי הארגזים הזמינים, כיצד לבחור את הארגזים המתאימים לכם ואיך לעשות בהם שימוש נכון, ועל כך נדבר בשורות הבאות.

 

בחירת ארגזים למעבר דירה

לפני שאתם מגיעים לשלב של רכישת ארגזים למעבר דירה, חשוב שתבינו מספר דברים לגבי הארגזים הללו. הדבר הראשון הוא נפח הארגז – ככל שהנפח גדול יותר, כך ניתן להכניס בו תכולה גדולה יותר, אך ככל שהתכולה גדולה יותר כך הארגז הופך להיות כבד יותר. הכלל הנגזר הוא זה: עבור פריטים קלים כמו מצעים, כריות, שמיכות, מפות, מגבות, בגדים וכן הלאה, הזמינו ארגזים גדולים ומרווחים. עבור פריטים שבהצטברות גדולה שלהם יכולים להפוך לכבדים כמו ספרים, מוצרי חשמל, אלבומי תמונות ואפילו עיתונים, הזמינו ארגזים קטנים יותר שניתן יהיה לשאת אותם בקלות. הדבר השני שאתם רוצים לבחון הוא עובי דופן הארגז. בהיבט זה מומלץ לבחור את כל הארגזים עם דופן עבה וחזקה, במיוחד ארגזים המיועדים לפריטים שבירים או כבדים.

 

אחידות יכולה לעזור

בכדי להקל מאוד על תהליך ההובלה ומעבר הדירה, מומלץ לבחור גודל אחד או שניים של ארגזים ולהזמין ארגזי קרטון למעבר דירה אך ורק בגדלים אלה. לגודל הארגזים יש משמעות גדולה מאוד בסידור שלהם בתוך משאית ההובלה ולאחר מכן בבית. ככל שהגודל יהיה אחיד יותר, כך ניתן יהיה להעמיס את הארגזים בצורה יותר יעילה וכך ניתן יהיה גם לפזר אותם בחדרי הבית החדש בצורה קלה יותר. זה גם המקום לציין שאין צורך בדגמי הארגזים המתוחכמים והמתחכמים החדשים ואתם לא באמת זקוקים לארגז דק ומוארך בשביל שתי החליפות שלכם בארון. הקפידו לשמור על פשטות ואחידות ותוכלו להשלים את משימת מעבר הדירה בקלות וביעילות.

בדף זה תוכלו למצוא את כל מגוון הדגמים שלנו בקטגוריית ארגזים למעבר דירה. כל הארגזים מיוצרים מקרטון עבה וחזק וכולם מגיעים בשלל גדולים ונפחים. לצורך נוחות, חילקנו עבורכם את הדגמים השונים לפי גודל הדירה שאת תכולתה אתם רוצים להעביר. לשאלות ופרטים נוספים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 03-5301560.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן