אריזות קטנות

מחירם של מוצרים גדולים נקבע, בין היתר ולעיתים בעיקר, על פי הגודל שלהם. מחירם של מוצרים קטנים נקבע בעיקר על פי הערך שלהם ועל אף הגודל שלהם. את האמת הזאת אתם רוצים לזכור היטב כאשר אתם מחפשים אריזות קטנות למוצרים היקרים ועמוסי הערך שלכם וכאשר אתם חושבים על הצורה, העיצוב, הגרפיקה, העובי, שיטת הסגירה והגוון של האריזות הללו. אריזה דקה מדי יכולה להוריד מתפיסת הערך של המוצר הארוז בתוכה. אריזה עבה מדי יכולה לרמז על מוצר יקר ללא הצדקה. אריזה פשוטה וסטנדרטית יכולה אף היא לפגוע בתפיסת הערך של המוצר, בעוד שאריזה מורכבת מדי, מתחכמת מדי ומעוצבת מדי, יכולה לרמז על ניסיון להצדיק מחיר גבוה מדי.

 

איך בוחרים אריזות קטנות למוצרים קטנים?

נתחיל בכך שבקטגוריה של אריזות קרטון קטנות תוכלו למצוא פתרון לכל סוגי המוצרים ולכל צרכי האריזה שלכם למוצרים קטנים. אפשר בהחלט ללכת טיפה רחוק ולהשתמש באריזות עץ או מתכת, אבל התפיסה הרווחת היום היא כזאת שאריזות קרטון הן אריזות אידיאליות לכל סוגי המוצרים, לרבות מוצרי יוקרה. אפשר ליצור אריזות קטנות יוקרתיות אך להפוך את האריזה למרכיב מרכזי בעלות בגלל בחירה בעץ או מתכת, יכול להתקבל שלא בהבנה על ידי קהל היעד. אחרי שסגרנו את הפינה הזאת, נותרה בפניכם המשימה לבחור את האריזה המדויקת ביותר עבור המוצר שלכם. בתהליך הבחירה הזה עליכם לקחת בחשבון את המידה והאופן בהם תומכת האריזה בערכי המוצר ובתפיסות הלקוח. זה לא פשוט ולא ניתן לתמצת את התהליך הזה לכמה שורות, אבל אפשר להתחיל בפירוט הערכים והמסרים שאתם רוצים לשדר ללקוח ואת התפיסות והצרכים של קהל היעד ביחס למוצר שלכם, ובהמשך לכך גם ביחס לאריזה שלו.

 

לאילו מוצרים מתאימות אריזות קרטון קטנות?

אריזות קטנות מתאימות לכל מוצר שהערך שלו גדול מגודלו הפיזי – תכשיט, אוסף פריטים מיוחדים, קיטים (של אסתטיקה למשל) וכל מוצר אחר שעצם האריזה שלו משקפת את ערכו הפנימי ואף מוסיפה לו ערך שלא ניתן היה להוסיף לו בדרך אחרת. פחית משקה ייחודי, אוכל רחוב איכותי או צנצנת קפה איכותי הן דוגמאות קלאסיות שבדרך כלל לא חושבים עליהן.

חברת סי.די בוקס מתכננת, מעצבת ומייצרת מגוון רחב של אריזות קרטון קטנות לכל מטרה, וכן מאפשרת ייצור בהתאמה אישית בליווי מקצועי על פי צרכי הלקוח. את האריזות שלנו תוכלו למצוא בדף זה, וכן תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 076-5301560 עם כל שאלה שיש לכם בעניין.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן