ייצור קרטונים בהתאמה אישית

אריזות קרטון מודפסות

אריזות קרטון יכולות לשמש למגוון רחב של מטרות, כשתפקידן הוא לרכז מספר פריטים במקום אחד ובצורה מסודרת, לספק לפריטים הללו הגנה מפני פגיעות חיצוניות ולספק פלטפורמה יעילה להובלת הפריטים. אריזות קרטון משמשות גם לאריזה של יחידת מוצר אחת, כפי שהיא מוצגת על המדף בחנות. בשני המקרים ובמיוחד בהקשרים מסחריים, ישנה חשיבות רבה מאוד למראה של האריזה ולמסר שהיא משדרת ביחס למוצר הארוז בתוכה. בעולם השיווק, נהוג להתייחס לאריזה כאל אחד המרכיבים החשובים ביותר בתהליך השיווק של מוצר מסחרי. בהקשר זה ניתן להתייחס לאריזה כאל פלטפורמה פרסומית לכל דבר ועניין, שטח ריק שניתן לפרסם עליו מסרים שיווקיים חשובים על מנת להגביר את החשיפה של המוצר בפני קהל היעד באמצעות אריזות מודפסות.

 

האם נכון להדפיס ומה נכון להדפיס על אריזות קרטון?

אם אתם מחפשים אריזה למוצר, אין שום ספק שהאריזה הזאת צריכה לכלול בתוכה גם אלמנט גרפי מודפס. אריזות קרטון מודפסות למוצרים כוללות גרפיקה של המותג ושל המוצר עצמו, טקסט שחייב להופיע על האריזה על פי חוק וכל פרט מידע אחר שאתם מעוניינים לספק ללקוחות שלכם טרם קנייה. אם אתם מחפשים אריזות לאחסון והובלה של כמות פריטים/ מוצרים, ההדפסה צריכה להיות מאוד ממוקדת, לכלול גרפיקה של המוצר, סלוגן ולוגו ולא יותר מכך. למעשה, התחום של הדפסת אריזות קרטון הוא תחום שנוגע הרבה יותר לזירה השיווקית של ניהול העסק מאשר לזירה הלוגיסטית. האם להדפיס, מה להדפיס, עד כמה זה צריך להיות בולט – אלו הן שאלות שעליהן צריכה לענות מחלקת השיווק בעסק.

 

היכן ניתן לקנות?

יצרני קרטון רבים מציעים גם את האופציה של ייצור אריזות קרטון מודפסות, אם כי לא כולם יודעים להציע את אותן יכולות הדפסה ואת אותו מגוון של סוגי אריזות. ככלל, עליכם להגדיר תחילה מה אתם רוצים ומה אתם מחפשים ורק לאחר מכן לחפש את הגורם המקצועי שייצר עבורכם את האריזות הנדרשות. בכל מקרה, אתם לא רוצים להכריע את התצורה והעיצוב של האריזה בהתאם למה שיודע היצרן להציע.

חברת סי.די בוקס מתמחה בתחום של הדפסת אריזות קרטון ומציעה את שירותי הדפוס שלה על כל סוגי אריזות הקרטון, החל מאריזות קטנות ואלגנטיות ועד אריזות גדולות להובלה ואחסון. מיכולות הדפוס שלנו תוכלו להתרשם ממש כאן, וכן תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 076-5301560 עם כל שאלה שמעסיקה אתכם בעניין.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן