הזמנת קרטונים לאריזה הם הדברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים הזמנת קרטונים לאריזה? איך מחשבים את מידות האריזה הנדרשת? עד כמה חשוב הדיוק של מידת האריזה ביחס למידת המוצר? ומה לגבי משקל, גוון רקע ומסר גרפי פרסומי שיופיע על האריזה? כל אלה הם רק חלק מהפרמטרים שעליכם לגבש לפני שאתם מזמינים קרטונים אריזה לעסק ובשורות הבאות נעבור על המרכזיים שבהם.

 

גיבוש מפרט אריזה למוצר

כל איש שיווק יודע עד כמה חשובה האריזה להצלחת המוצר בשוק. מרבית החשיפה של המוצר בשוק היא דרך האריזה, וכאשר המוצר כבר נרכש, ישנה חשיבות רבה לחוויית הלקוח בפתיחת האריזה. זה אומר שתכנון אריזה הוא מרכיב לא פחות חשוב מתכנון מוצר ואם אתם מחפשים רכישת קרטונים לאריזה למוצר שלכם, יש מספר פרמטרים שאתם רוצים להתגבש סביבם תחילה:

מרבית הפרמטרים הללו הם פשוטים מאוד להבנה וניתוח ואתם יכולים לעשות את זה לגמרי לבד. יחד עם זאת, לפני שאתם מבצעים הזמנת קרטונים לאריזה, מומלץ לדון בנושא עם איש המקצוע במקום ולבחון האם ישנם שינויים שהוא יכול להמליץ עליהם.

חברת סי.די בוקס מייצרת מגוון רחב של דגמי קרטונים לאריזה, מחיר מצויין בשלל גוונים, עוביים, מידות, תצורות, תצורות סגירה ועיצובים כפי שתוכלו לראות בדף זה. כמו כן, נשמח לייעץ, לסייע ולענות ממש עכשיו על כל שאלה שמטרידה אתכם בעניין, בטלפון 076-5301560.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן