חבילת קרטונים למעבר דירה גדולה (6 חדרים)

קופסאות אריזה למעבר דירה

עומדים לפני פרויקט מעבר דירה? יש לכם שלוש אפשרויות לעשות את זה ועל שלושתן נדבר ממש עכשיו.

 

איסוף ארגזים בחניון של הסופר מרקט

זאת האפשרות החינמית שיכולה להתאים לכם במיוחד אם אתם מעבירים דירת סטודנטים או דירת רווקים עם מעט פריטים יחסית. בדירות אלה מדובר בכמויות קטנות יחסית של פריטים להובלה ובדרך כלל גם לא בעלי ערך רב. אם אתם מתכוונים להיעזר בטנדר של הדוד או ברכב הפרטי שלכם להעברת הדירה, אין שום ספק שהאופציה של איסוף קופסאות למעבר דירה בחניון של הסופרמרקט היא אופציה ריאלית עבורכם, גם אם לא הטובה והנכונה ביותר.

 

רכישת ארגזים מחברת ההובלה

זאת האפשרות היקרה ביותר, אך גם זאת שרבים מתפתחים לבחור בה מתוך הרצון העז להפחית עד כמה שאפשר את הסטרס סביב המעבר. במקום שתזמינו בעצמכם קופסאות אריזה למעבר דירה, אתם מאפשרים לחברת ההובלה לספק את הארגזים ולחייב אתכם בהתאם. מה שצריך לדעת סביב האופציה הזאת הוא שהארגזים האלה יעלו לכם עשרות עד מאות אחוזים יותר ממה שהיו עולים לכם לו הייתם מזמינים אותם בעצמכם. עבור חברות ההובלה מדובר במקור רווח נוסף, והן יודעות להרוויח עליו יפה מאוד.

 

הזמנת קופסאות למעבר דירה באופן עצמאי

זאת האופציה הנכונה ביותר לכל מי שמעביר דירה עשירה בפריטים, דירה עם היסטוריה, דירה של משפחה שמגלמת בתוכה חיים שלמים שצריך להעביר. מאות בודדות שקלים ויש לכם את כל הארגזים שאתם צריכים כדי לארוז את כל הפריטים בבית ולהבטיח סדר וארגון מקסימליים בתהליך ההובלה, מה שייתר פעמים רבות מחזורי הובלה נוספים (נאגלות). בחישוב עלויות ביחס לעלות ההובלה הכוללת מדובר בהוצאה קטנטונת, אבל כזו ששווה כל שקל ושתחסוך לכם הרבה עוגמת נפש סביב פריטים שנשרטו או נשברו, ארגזים שקרסו ותכולתם נשפכה מהם וברדק ברכב ההובלה. האמת היא שזה גם מאוד הגיוני וכשתגלו כמה זול זה עומד לעלות לכם, סביר להניח ברמה גבוהה של וודאות, שזאת תהיה האופציה שבה תבחרו גם אתם.

חברת סי.די בוקס מעמידה לרשותכם מבחר ענק של דגמי קופסאות אריזה למעבר דירה, ארגזים מאסיביים ורובסטיים בעלי דופן עבה, סגירה קלה וחזקה ובמידות אחידות שיבטיחו לכם סדר מקסימלי בתהליך ההובלה. את הארגזים שלנו תוכלו למצוא ממש פה, ואם אתם זקוקים למידע נוסף, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 076-5301560.

ייצור קרטונים בהתאמה אישית

    ליצירת קשר
    שלח את הטופס ונחזור בהקדם




      משלוחים
      עד48 שעות.
      דילוג לתוכן